română (România) English (United States)
Sumar Sumar

Durata:           3zile
Pret:           600EUR

Curs - Design Patterns Curs - Design Patterns


Durata cursului: 3 zile


Descrierea cursului:
Design Patterns sunt solutii care si-au dovedit eficacitatea in rezolvarea problemelor  care apar in sistemele software orientate-obiect. Acest curs prezinta saisprezece design patterns si include exercitii de programare detaliate, care permit participantilor sa practice efectiv implementarea pattern-urilor alese.

Cursul se adreseaza:

Arhitectilor de sistem, designer-ilor si programatorilor care pregatesc sau sunt deja implicati in proiecte software care utilizeaza un design orientat-obiect.

Odata incheiat cu succes cursul, veti putea:
        * Sa descrieti scopul design pattern-urilor.
        * Sa intelegeti modul de documentare si clasificare a design pattern-urilor.
        * Sa utilizati Singleton Pattern pentru a asigura accesul controlat la instanta unica a unei clase.
        * Sa utilizati Composite Pattern pentru reprezentarea ierarhiilor de obiecte intreg-parte.
        * Sa utilizati Factory Method Pattern pentru eliminarea nevoii de hardcodare a numelor specifice de clase.
        * Sa folositi Observer Pattern pentru a minimiza cuplarea intre obiectele domanin si cele de interfata.
        * Sa folositi Template Method Pattern pentru implementarea partilor comune ale unei operatiuni.
        * Sa utilizati Strategy Pattern pentru a configura o clasa cu unul din multe comportamente alternative.
        * Sa utilizati Iterator Pattern pentru a separa mecanismul de traversare dintr-un obiect agregat si pentru a suporta traversari concurente in acelasi obiect.
        * Sa folositi alte pattern-uri creationale pentru a ajuta sistemul sa devina independent de modul de creare a obiectelor.
        * Sa folositi alte pattern-uri structurale pentru compunerea claselor si a obiectelor in structuri mai mari.
        * Sa utilizati alte patternuri de comportanment pentru administrarea algoritmilor si asignarea de responsibilitati obiectelor.

Cunostinte necesare:
Este necesara experienta in programarea cu Java sau alt limbaj de programare OOP (C++, Python, Ruby) si familiarizare cu concepte de programare orientata-obiect.



Structura cursului:

        * Capitolul 1: Introducere
             1. Ce este un design pattern?
             2. De ce se studiaza design pattern-urile
             3. Istoria design pattern-urilor
             4. Catalogarea design pattern-urilor
             5. Pattern-urile prezentate in acest curs
             6. "Teme" de design patterns
        * Capitolul 2: Pattern-ul Singleton
             1. Prezentare generala
             2. Implementarea Java
             3. Exemplu de Java API
        * Capitolul 3: Pattern-ul Composite
             1. Prezentare generala
             2. Structura
             3. Implementarea Java
             4. Exemplu de Java API
             5. Exemplu de cod sursa Java
        * Capitolul 4: Pattern-ul Factory Method
             1. Prezentare generala
             2. Structura
             3. Implementarea Java
             4. Exemplu de Java API
             5. Exemplu de cod sursa Java
        * Capitolul 5: Pattern-ul Observer
             1. Prezentare generala
             2. Structura
             3. Implementarea Java
             4. Exemplu de Java API
             5. Exemplu de cod sursa Java
        * Capitolul 6: Pattern-ul Template Method
             1. Prezentare generala
             2. Structura
             3. Implementarea Java
             4. Exemplu de Java API
             5. Exemplu de cod sursa Java
        * Capitolul 7: Pattern-ul Iterator
             1. Prezentare generala
             2. Structura
             3. Implementarea Java
             4. Exemplu de Java API
             5. Exemplu de cod sursa Java
        * Capitolul 8: Pattern-ul Strategy
             1. Prezentare generala
             2. Structura
             3. Implementarea Java
             4. Exemplu de Java API
             5. Exemplu de cod sursa Java
        * Capitolul 9: Alte pattern-uri creationale
             1. Pattern-ul Abstract Factory
             2. Pattern-ul Prototype
             3. Pattern-ul Builder
             4. Pattern-uri creationale - Sumar
        * Capitolul 10: Alte pattern-uri structurale
             1. Pattern-ul Adapter
             2. Pattern-ul Bridge
             3. Pattern-ul Decorator
             4. Pattern-uri structurale - Sumar
        * Capitolul 11: Alte pattern-uri comportamentale
             1. Pattern-ul Memento
             2. Pattern-ul Chain of Responsibility
             3. Pattern-ul Visitor
             4. Pattern-uri comportamentale - Sumar

Ce ne diferentiaza Ce ne diferentiaza

» Mod de predare interactiv
» Studii de caz relevante
» La noi chiar invatati
» API-uri si framework-uri folosite
» Instructori cu experienta practica foarte mare
» La sediul nostru sau la sediul clientului

mai multe detalii...

Program cursuri Program cursuri

Cursurile eSolutions se vor desfasura dupa urmatorul calendar:

16 Sept - Spring Framework + Design patterns
26 Aug - Hibernate (curs privat)
 


Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la:
Email: sales [ @ ] esolutions.ro
Tel./Fax: +40(0)21 312 55 15