copio
Urmareste evolutia competitorilor
copio este instrumentul perfect pentru analiza si monitorizarea preturilor, serviciilor, sau produselor pe piata. copio, aplicatie monitorizare preturi, va pune la dispozitie o gama larga de informatii legate de competitorii din mediul online, pentru a va ajuta sa reactionati la schimbarile pietei cat mai repede si cat mai eficient. Aplicatia este una web, asadar nu necesita instalare si poate fi rulata de pe orice sistem de operare, prin intermediul unui browser web.
Scop:
Crawling Web
Alegeti site-urile pe care doriti sa le monitorizati si noi dezvoltam un crawler specializat pentru fiecare in parte, care preia informatiile dorite. Astfel, intreg procesul de colectare a datelor va fi automatizat, fara a fi necesare alte actiuni suplimentare, consumatoare de timp.Matching
In cazul in care doriti sa comparati produsele proprii cu cele ale concurentei, algoritmul de matching performant, dezvoltat pe multiple niveluri, va realiza automat maparea si validarea acestora, sau va oferi propuneri pentru validare manuala.
Analitice
copio va pune la dispozitie o gama extinsa de functii de analiza, care preiau informatii despre activitatea competitorilor: modificari de pret, articole noi, comparatii cu produse proprii si le livreaza, pentru a va ajuta sa luati cele mai bune decizii in materie de pricing si marketing.Personalizare
Indiferent de modalitatea de import a datelor, frecventa de colectare si transmitere a informatiilor, tipurile de rapoarte sau alegerea unor date prestabilite de primire a acestora direct pe email, copio permite dezvoltarea oricarui tip de personalizare.Vreau sa vad care este frecventa cu care competitorii isi modifica preturile, lanseaza promotii sau adauga produse noi. Politica mea de pret este sa ma situez ca cel mai ieftin furnizor.
Import produsele proprii in acesta aplicatie monitorizare preturi si definesc competitorii directi. Crawler-ele dezvoltate pentru fiecare website livreaza rapoarte despre produsele din oferta competitiei. Algoritmul de matching realizeaza maparea cu produsele din portofoliul propriu.
In urma analizei datelor colectate, observ ca pentru 10 produse din portfoliu exista un competitor care ofera un pret mai mic. Reactionez rapid si ajustez preturile acelor produse. In acelasi timp, observ ca exista trei produse pentru care preturile sunt cu mult mai mici fata de competitie. Acest fapt imi permite sa cresc preturile pentru aceste trei produse, pastrand insa in continuare pozitionarea ca cel mai ieftin furnizor de pe piata.