copio image

ANALIZA COMPETITIEI

Monitorizarea preturilor prin copio

copio

Monitorizarea si compararea preturilor prin copio

Urmareste evolutia competitorilor

copio este instrumentul perfect pentru analiza si monitorizarea preturilor, serviciilor, sau produselor pe piata. copio pune la dispozitie o gama larga de informatii legate de preturile practicate de competitori in mediul online, pentru a va ajuta sa reactionati la schimbarile pietei cat mai repede si cat mai eficient. Aplicatia este una web, asadar nu necesita instalare si poate fi rulata de pe orice sistem de operare, prin intermediul unui browser web.

Scop:

  • Identificarea pozitionarii pe piata a produselor si serviciilor oferite, in raport cu principalii competitori.
  • Sesizarea schimbarii pozitiei pe piata, ca urmare a modificarii preturilor/ politicilor de pret practicate de competitie.
  • Colectarea unui volum foarte mare de preturi, in vederea analizei acestora, comparativ cu produsele proprii.

copio - functionalitati

crawling_image

Crawling Web

Alegeti site-urile pe care doriti sa le monitorizati si noi dezvoltam un crawler specializat pentru fiecare in parte, care preia informatiile dorite. Astfel, intreg procesul de colectare a datelor va fi automatizat, fara a fi necesare alte actiuni suplimentare, consumatoare de timp.
matching_image

Matching

In cazul in care doriti sa comparati produsele proprii cu cele ale competitorilor, algoritmul de matching performant, dezvoltat pe multiple niveluri, va realiza automat maparea si validarea acestora, sau va oferi propuneri pentru validare manuala.
analytics_image

Analitice

copio va pune la dispozitie o gama extinsa de functii de analiza, care preiau informatii despre activitatea competitorilor: modificari de pret, articole noi, comparatii cu produse proprii si le livreaza, pentru a va ajuta sa luati cele mai bune decizii in materie de pricing si marketing.
customization_image

Personalizare

Indiferent de modalitatea de import a datelor, frecventa de colectare si transmitere a informatiilor, tipurile de rapoarte sau alegerea unor date prestabilite de primire a acestora direct pe email, copio permite dezvoltarea oricarui tip de personalizare.

Cum functioneaza?

  1. Folosind un template predefinit, se realizeaza importul portofoliului propriu de produse si categorii in aplicatie (din fisiere .xls sau .csv).
  2. In urma definirii competitorilor pentru care se doreste monitorizarea, urmeaza dezvoltarea de crawlere personalizate pentru fiecare dintre website-urile acestora.
  3. Zilnic, se livreaza rapoarte despre produsele crawlate in ziua precedenta.
  4. Produsele proprii se mapeaza cu produsele competitiei fie automat, de catre algoritmul de matching, fie manual, de catre utilizator.
  5. Analiticele livrate periodic ofera posibilitatea de a reactiona in timp real la orice modificari implementate de competitie, conform politicilor proprii de pret si de marketing (ex: oferte si promotii, pozitionare, introducere de categorii sau produse noi).

Beneficii

  • Posibilitatea de a urmari modificarile din gamele de produse ale competitorilor, inclusiv adaugarea de noi produse sau categorii.
  • Alegeti categoriile de produse de interes si frecventa de colectare si transmitere a informatiilor despre acestea (crawling).
  • Urmariti evolutia preturilor produselor competitorilor, comparativ cu preturile proprii.
  • Comparati cum va situati la nivel de categorie de produse fata de competitori.
  • Identificarea facila a produselor cu cele mai mari modificari de preturi.
  • Urmarirea in timp real a promotiilor implementate de competitie.
  • Algoritm de mapare performant, personalizabil si automat.
  • Toate rapoartele pot fi exportate cu usurinta in fisiere Excel, pentru lucru offline.
  • Nivel ridicat de customizare, de la tema aleasa pana la selectia coloanelor pentru export.
  • Interfata intuitiva si usor de utilizat, cu posibilitatea de definire a rolurilor si drepturilor utilizatorilor.
  • Costuri reduse de exploatare.

Studiu de caz

Vreau sa vad care este frecventa cu care competitorii isi modifica preturile, lanseaza promotii sau adauga produse noi. Politica mea de pret este sa ma situez ca cel mai ieftin furnizor.

Import produsele proprii in aplicatie si definesc competitorii pentru care doresc monitorizarea. Crawler-ele dezvoltate pentru fiecare website livreaza rapoarte despre produsele din oferta competitiei. Algoritmul de matching realizeaza maparea cu produsele din portofoliul propriu.

In urma analizei datelor colectate, observ ca pentru 10 produse din portfoliu exista un competitor care ofera un pret mai mic. Reactionez rapid si ajustez preturile acelor produse. In acelasi timp, observ ca exista trei produse pentru care preturile sunt cu mult mai mici fata de competitie. Acest fapt imi permite sa cresc preturile pentru aceste trei produse, pastrand insa in continuare pozitionarea ca cel mai ieftin furnizor de pe piata.

product_image

Solicita un demo

Afla mai multe despre copio

Lasa-ne mai multe detalii despre provocarile intampinate in analiza competitiei, iar noi vom reveni in cel mai scurt timp, pentru a stabili un demo.