smart store monitoring

Digital Checklist

Ajuta-ti echipa sa lucreze eficient

Lista de activitati operationale este nesfarsita. Proceduri consumatoare de timp, precum transcrierea rezultatelor diferitelor verificari de pe listele printate in format digital, verificarea permanenta a e-mail-urilor, in asteptarea de noi informatii sau decizii, va plaseaza cu un pas in urma. Listele de verificare digitale, accesul la datele din locatii in timp real si automatizarea procesului de urmarire a acestora conduc la eficientizarea activitatii si finalizarea mai rapida a sarcinilor.

Digital Checklist este o aplicatie web pentru toate nivelurile din organizatie. Cu un design intuitiv, aplicatia este dezvoltata pentru a fi utilizata cu usurinta la nivel de locatie, de pe orice dispozitiv conectat la internet. Listele de verificare personalizabile va permit sa evaluati toate locatiile sau departamentele intr-o singura platforma, analizand aspecte diferite, precum: elemente vizuale, curatenie, semnalistica si afisaj, personal, stocuri, mentenanta etc. Digital Checklist are o aplicabilitate extinsa, utilizata cu precadere in retail, HoReCa, clinici medicale, retele de farmacii, dar si pentru monitorizarea aspectelor esentiale din punct de vedere operational, pentru diferite locatii sau echipamente, in multiple alte industrii.

Imagine de ansamblu

collecting data card

Liste de verificare personalizabile

Creati liste de verificare pentru toate programele de evaluare a locatiei. Setati imediat datele de inceput si final, permisiunile utilizatorilor si restrictiile, pentru fiecare lista in parte.

big data platform card

Sistem de control multi-locatie

Definiti locatiile si utilizatorii cu numai cateva click-uri. Nivelurile ierarhice incorporate permit setarea de permisiuni diferite, in functie de locatii si roluri.

AI

Definirea de fluxuri de lucru

Controlati notificarile si permisiunile de vizualizare, atribuiti sarcini, decideti daca este necesara includerea de livrabile sau fotografii.

Monitorizare

Indicatori si rapoarte de performanta

Generati rapoarte personalizate (evolutie/ referinta) pentru a identifica locatiile performante si oportunitatile de imbunatatire.

Beneficii

  • Reducerea decalajului dintre locatii si sediul central
    Aveti vizibilitate in timp real asupra executiei sarcinilor din teritoriu.
  • Managementul calitatii
    Implementati procedurile operationale in toate locatiile, in timp real, pentru alinierea standardelor de calitate
  • Reducerea riscurilor
    Identificati problemele inainte ca acestea sa escaladeze si verificati solutionarea in timp util, cu documentare foto.
  • Cresterea productivitatii
    Eliminati timpul petrecut cu monitorizarea manuala a sarcinilor.
  • Decizii informate
  • Accesati datele din teritoriu de oriunde, de pe orice dispozitiv. Vizualizati tendintele, punctele de referinta, nivelurile de performanta.

 

  • Stabilirea permisiunilor
    Ierarhia integrata va permite sa alegeti cine poate vizualiza sau edita diferite liste sau informatii.
  • Respectarea termenelor de executie
    Alerte si notificari sunt trimise automat membrilor echipei, responsabili cu diferitele activitati setate.
  • Personalizare
    Creati sarcini pentru intretinere, rezolvarea reclamatiilor sau orice alte situatii specifice locatiilor monitorizate.
  • Prioritizare
    Alegeti cine poate vizualiza si ce activitati poate desfasura in cadrul sarcinilor definite, evaluati si prioritizati.
  • Pastrarea standardelor ridicate
    Identificati aspectele care pot fi imbunatatite.

Afla mai multe despre Digital Checklist

Lasa-ne mai multe detalii despre provocarile intampinate, iar noi vom reveni pentru a stabili un demo.