Back Studii de caz

Aplicatia Promotion Management

Aplicatia Promotion Management a fost dezvoltata de eSolutions special pentru Carrefour Romania cu scopul gestionarii unei game largi de vouchere, pentru diferite tipuri de utilizatori.

Aplicatia ofera un punct central de management pentru diferite tipuri de vouchere, cum ar fi cupoane valorice, procentuale sau reduceri de expediere pentru furnizori, agenti de call center sau administratori ai diverselor departamente interne. Modulul este integrat cu aplicatiile Carrefour existente, ceea ce permite generarea de vouchere omnichannel sau in magazin, precum si vizualizarea si aplicarea voucherelor in platforma de comert electronic.

Carrefour Promotion Management
Carrefour Promotion Management

Clientul

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. Zilnic, peste 10 milioane de clienti viziteaza magazinele Carrefour din lumea intreaga, bucurandu-se de o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile. În Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele 358 de magazine din tara, cat si prin portalul unic www.carrefour.ro.

Provocarea

Odata cu lansarea noii platforme de comert electronic, clientul a avut nevoie sa extinda numarul de functionalitati oferite cumparatorilor in platformele online, inclusiv o mai buna  gestionare a promotiilor si a ofertelor speciale implementate cu vouchere. O alta mare provocare a fost posibilitatea de a utilizare omnichannel a voucherelor, indiferent de canalul in care au fost generate.

Solutia livrata

  • Carrefour Voucher Management este un modul al platformei de comert electronic,  cu o arhitectura bazata pe evenimente, dezvoltata utilizand microservicii, cu o scalabilitate ridicata, care ruleaza in Google Cloud Platform.
  • Toate evenimentele produse si consumate de modul sunt stocate intr-un cluster Kafka persistent.
  • Microserviciile din backend sunt aplicatii Java, dezvoltate cu Spring Boot, containerizate cu Docker si orchestrate in productie folosind Google Kubernetes Engine.
  • Dezvoltarea frontend este implementata cu Typescript, Angular 7, Angular Material, HTML, CSS.
  • Sistemul este construit astfel incat permite integrarea continua in productie  a tuturor modificarilor, fara a afecta experienta utilizatorului final (CI/CD).
  • Pentru sistemul central de inregistrare loguri si monitorizare a logurilor  am folosit ELK Stack: Elasticsearch, Logstash, Kibana.
  • Intregul proces de dezvoltare se bazeaza pe metodologia Agile/Scrum.

Rezultate

Solutie unificata pentru definirea, vizualizarea si gestionarea voucherelor si a sabloanelor de vouchere online si offline pentru furnizorii Carrefour, agentii de call center sau administratorii diverselor departamente interne.

Tehnologii

Kubernetes, Docker, Java 11, Spring Boot, Spring Cloud, Spring Security, Spring Data JPA, PostgreSQL, Angular 7, Angular Material, Elasticsearch, Logstash, Kibana, Grafana.

Ti s-a parut relevanta solutia noastra?

Te putem ajuta si pe tine. Lasa-ne detalii despre proiectul tau si revenim cu un raspuns cat de curand.

Back Studii de caz