Back Studii de caz

Mambo - Sistem Ticketing

Mambo este o aplicatie web, dezvoltata de eSolutions special pentru Carrefour Romania, oferind un proces complet automatizat de trimitere si aprobare a cererilor pentru diverse resurse.

Aplicatia ofera o buna vizibilitate si control centralizat in gestionarea tuturor incidentelor, conturilor, aplicatiilor interne, resurselor si echipamentelor din departamente, toate intr-un singur loc. Mambo este integrat cu sistemele si aplicatiile IT existente si suporta dezvoltarea continua de noi functionalitati si module.

Mambo
Mambo

Clientul

Cu peste 10.100 de magazine in 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial si numarul unu in Europa. Zilnic, peste 10 milioane de clienti viziteaza magazinele Carrefour din lumea intreaga, bucurandu-se de o gama larga de produse si servicii la preturi echitabile. În Romania, grupul Carrefour ofera clientilor sai multiple posibilitati de a face cumparaturi, atat in cele 358 de magazine din tara, cat si prin portalul unic www.carrefour.ro.

Provocarea

Clientul se confrunta cu un numar mare de solicitari din mai multe zone, fara o trasabilitate clara sau SLA. Persoanele responsabile pentru solutionarea tuturor acestor solicitari aveau nevoie de un instrument care sa le ajute sa implementeze un flux clar de aprobare, precum si de modelarea nevoilor pe baza unor cerinte predefinite, pentru a reduce timpul de raspuns atat pentru aprobari, cat si pentru rezolvarea incidentelor.

Solutia livrata

  • Am dezvoltat o aplicatie web personalizata, folosind Java si Spring Framework: Spring Boot, Spring MVC, Spring Data JPA cu PostgreSQL.
  • Aplicatia este incapsulata intr-un container docker-as-a-service instantiabil.
  • Intregul proces de build este automatizat prin Jenkins si Nexus, care sunt conectate la mediul docker.
  • Dezvoltarea frontend a fost implementata folosind Thymeleaf.
  • Interfata responsive, cu afisare prietenoasa pe dispozitivele mobile a fost implementata folosind Bootstrap.
  • LDAP / Active Directory si Spring Security au fost utilizate pentru autentificare. 
  • Pentru sistemul central de inregistrare si monitorizare am folosit ELK Stack: Elasticsearch, Logstash, Kibana.
  • Intregul proces de dezvoltare are la baza metodologia Agile/Scrum.

Rezultate

Solutie unificata pentru raportarea, gestionarea si rezolvarea incidentelor/ solicitarilor, in toate departamentele/ magazinele Carrefour din tara.

Peste 27.000 de solicitari raportate doar in prima jumatate a anului 2019, cu un procent anual de crestere a volumului de inregistrari de 50%.

Tehnologii

Docker, Spring Boot, Spring MVC, Spring Security, Spring Data JPA, Thymeleaf, Bootstrap, PostgreSQL, Elasticsearch, Logstash, Kibana.

Ti s-a parut relevanta solutia noastra?

Te putem ajuta si pe tine. Lasa-ne detalii despre proiectul tau si revenim cu un raspuns cat de curand.

Back Studii de caz